Wybierz wersję Małej Księgowości
Najczęściej zadawane pytania
Czym różnią się wersje oprogramowania Małej Księgowości?
Wersja MK, czyli Mała Księgowość służy do prowadzenia księgowości jednej firmy na jednym stanowisku (jeden komputer PC).
Wersja MKS, czyli Mała Księgowość Serwer służy do prowadzenia księgowości jednej firmy na kilku stanowiskach (kilka komputerów PC pracujących lokalnie w tej samej sieci).
Wersja BR, czyli Mała Księgowość Biuro Rachunkowe służy do prowadzenia księgowości wielu firm z możliwością pracy na kilku stanowiskach (kilka komputerów PC).
Jak sprawdzić jaką obecnie wersję posiadam?
Po uruchomieniu oprogramowania wybierz „Pomoc”, następnie z rozwiniętej listy „Licencja”.
W polu „Produkt”, wersja:
MK – to wersja MK
MKS – to wersja MKS
MKBR – to wersja BR
Czym jest okres trwania licencji oprogramowania?
Okres trwania licencji to czas w jakim możesz w pełni korzystać ze wszystkich funkcjonalności oprogramowania wraz z pojawiającymi się aktualizacjami. Kliknij tutaj aby zapoznać się z treścią licencji oprogramowania
Biuro Obsługi Klienta
e-mail: pomoc@rp.pl
telefon (koszt połączenia wg stawek operatora):
+48 22 263 02 08
Pon-Pt 9:00 - 17:00