Do czego służy kartoteka opisów zdarzeń gospodarczych?
Opcja ta służy do zakładania i aktualizacji danych dotyczących opisu zdarzenia gospodarczego, które jest wprowadzane w opcji wprowadzania danych.
Dzięki prowadzeniu takiej kartoteki przyspieszymy czas wprowadzania dokumentów unikając pomyłek w wprowadzaniu danych.
Jak wprowadzać i zarządzać kartoteką opisów zdarzeń gospodarczych?
Dostępne są następujące przyciski:
wprowadzanie nowego opisu zdarzenia gospodarczego
Po naciśnięciu tego przycisku podajemy:
Opis zdarzenia gospodarczego należy wprowadzić krótki opis zdarzenia gospodarczego
Po naciśnięciu przycisku podany opis zostanie dopisany do istniejących już zdarzeń gospodarczych, zaś po naciśnięciu przycisku wprowadzone dane zostaną anulowane i nie będą wprowadzone do listy zdarzeń gospodarczych
Program sprawdza poprawność zdarzeń gospodarczych i jeśli już istnieje takie zdarzenie.
poprawianie opisu zdarzenia gospodarczego
W opcji tej mamy możliwość poprawy wprowadzonych wcześniej danych tak jak po wybraniu .
usuwanie opisu zdarzenia gospodarczego
Przyciśnięcie tego przycisku spowoduje bezpowrotne usunięcie zaznaczonego opisu zdarzenia gospodarczego.