I POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Usługodawcą jest Gremi Media SA („Usługodawca”, bądź „GM”) z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, (00-838) Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Sąd Gospodarczy XII Wydział Rejestrowy pod numerem KRS: 0000660475, NIP: 522-01-03-673, REGON: 002050380, adres e-mail: pomoc@rp.pl, nr tel.: +48 22 263 02 03 (w godzinach od 9:00 do 17:00), z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
- Sprzedawcą Produktów udostępnianych w ramach Sklepu („Sprzedawca”) jest e-Kiosk S.A. z siedzibą w Warszawie (00-838), przy ul. Prostej 51, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000304553, NIP: 8951827513, REGON: 933049202, o kapitale zakładowym 1 809 000,00 zł (w całości opłaconym), adres e-mail: malaksiegowosc@rp.pl, nr tel.: +48 22 263 02 08, (w godzinach od 9:00 do 17:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Umożliwienie korzystania ze Sklepu jest Usługą świadczoną przez GM na zasadach określonych w Regulaminie Świadczenia Usług przez Gremi Media SA (link).
- Wszelkie prawa do Sklepu i zawartych w nim oraz udostępnianych za jego pośrednictwem treści, w tym prawa własności intelektualnej, prawa do nazwy, domeny internetowej, oprogramowania, baz danych – podlegają ochronie prawnej.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo zamieszczania w Sklepie w różnej formie treści o charakterze komercyjnym, w tym reklam oraz treści promocyjnych, itp.
- Aktualny wykaz oferowanych Produktów dostępny jest pod adresem https://mk.rp.pl/cennik/
- Użyte w treści określenie i zwroty mają następujące znaczenie:
- Cena – opłata należna Sprzedawcy za Produkty, podawana w Serwisie obok Produktu;
- Dni Robocze – dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
- Formularz Zamówienia – interaktywny formularz, przeznaczony do utworzenia Konta oraz złożenia Zamówienia, w tym poprzez wybranie Produktu, podanie danych do faktury i określenie warunków Umowy oraz sposobu płatności;
- Hasło – ciąg znaków wybranych przez Użytkownika w procesie Rejestracji;
- Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23.04.1964 r. Kodeks cywilny;
- Konto – indywidualny, oznaczony Loginem i Hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, tworzony w ramach Formularza Zamówienia, w którym gromadzone są dane podane przez Użytkownika oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach, dzięki któremu możliwa jest edycja ww. danych, a także korzystanie przez Użytkownika z udostępnianych przez Usługodawcę funkcjonalności Serwisu, w tym zakup Produktów;
- Login – adres e-mail Użytkownika konieczny do uzyskania dostępu do Konta, podawany przez Użytkownika podczas Rejestracji;
- Produkt – aktualnie dostępny w Sklepie produkt w postaci pliku instalacyjnego oraz klucza aktywacyjnego do oprogramowania księgowego, nie zapisany na nośniku materialnym, zapewniany przez Sprzedawcę; Produkt ze względu na swoje właściwości (program księgowy) nie jest przeznaczony dla konsumentów.
- Rejestracja – jednorazowa czynność faktyczna dokonywana przez Użytkownika, z wykorzystaniem Formularza Zamówienia w celu utworzenia Konta, umożliwiająca korzystanie z Usług, składanie Zamówień oraz zakup Produktów;
- Sklep – sklep internetowy dostępny dla Użytkowników za pośrednictwem Serwisu w celu sprzedaży Produktów przez Sprzedawcę;
- Umowa – umowa o świadczenie usług droga elektroniczną;
- Umowa Sprzedaży Produktów – umowa sprzedaży Produktu dostępnego w Sklepie;
- Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z Usług – na zasadach określonych Regulaminem i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; w przypadku osoby prawnej oraz jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej, wszelkich czynności związanych z korzystaniem z Serwisu, w tym ze Sklepu, oraz wykonywaniem praw i obowiązków tego podmiotu jako Użytkownika, może dokonać w jego imieniu wyłącznie osoba należycie do tego umocowana;
- Zamówienie – oświadczenie woli Użytkownika składane za pomocą Formularza Zamówienia, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktów;
- Zawartość – wszelkie treści (w szczególności teksty, dane, utwory, oznaczenia, nazwy, znaki, symbole, wizerunki, itp.) niezależnie od ich charakteru, formatu i sposobu ich zapisu lub przedstawienia, umieszczone i udostępnione w ramach Serwisu.
- Regulamin określa w szczególności zasady:
- świadczenia Usług na rzecz Użytkowników przez Usługodawcę w zakresie przewidzianym zgodnie z Regulaminem;
- nabywania Produktów, w tym zawierania Umów Sprzedaży Produktów pomiędzy Sprzedawcą a Użytkownikami;
- zasady przetwarzania danych osobowych Użytkowników będących osobami fizycznymi.
- Nabywanie Produktów, w tym zawieranie Umów Sprzedaży Produktów pomiędzy Sprzedawcą a Użytkownikiem wymaga założenia Konta przez Użytkownika.
- Usługodawca świadczy Usługi drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Użytkownik przed rozpoczęciem korzystania z Serwisu jest zobowiązany zapoznać się z Regulaminem. Założenie Konta w Serwisie wymaga akceptacji przez Użytkownika postanowień Regulaminu.
- Wszelkie pytania, opinie i wnioski dotyczące funkcjonowania Serwisu oraz oświadczenia składane Usługodawcy i Sprzedawcy w postaci elektronicznej, Użytkownik powinien kierować na następujący adres poczty elektronicznej: malaksiegowosc@rp.pl
II USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ – ZAKRES USŁUG
- Na zasadach określonych w Regulaminie dostęp do Serwisu jest otwarty dla każdego Użytkownika posiadającego możliwość połączenia z publiczną siecią Internet.
- Usługodawca świadczy drogą elektroniczną Usługi w zakresie umożliwienia Klientom założenia i korzystania z Konta.
- Usługa korzystania z Konta polega na umożliwieniu Klientom korzystania z funkcjonalności Sklepu internetowego po zalogowaniu się.
- Świadczenie Usług przez Usługodawcę odbywa się na podstawie Umowy zawieranej pomiędzy Usługodawcą i Użytkownikiem.
- Korzystanie z Serwisu polegające wyłącznie na przeglądaniu i odczytywaniu znajdujących się na jego stronach informacji i danych, nie wymaga Rejestracji i jest bezpłatne. Umowa jest w takim przypadku zawierana każdorazowo z chwilą skorzystania z Serwisu.
- W ramach formularza Zamówienia dokonywana jest automatyczna rejestracja Konta Użytkownika.
- Użytkownik w ramach Formularza Zamówienia podaje obowiązkowo adres e-mail, Imię i Nazwisko, a w przypadku przedsiębiorców i innych instytucji zamiast Imienia i Nazwiska numer NIP.
- Dokonując Rejestracji w ramach Formularza Zamówienia Użytkownik oświadcza poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola, że zapoznał się z Regulaminem, w tym z Polityką Prywatności, w pełni akceptuje zawarte w nim postanowienia oraz zobowiązuje się do jego przestrzegania, co jest niezbędne dla skutecznej Rejestracji.
- Zatwierdzenie Formularza Zamówienia z danymi podanymi przez Użytkownika jest równoznaczne z oświadczeniem Użytkownika, że podane w odnośnym Formularzu dane są prawdziwe i zgodne ze stanem faktycznym, a ponadto nie naruszają praw innych osób lub podmiotów, obowiązującego prawa lub prawem chronionej tajemnicy, ani dobrych obyczajów.
- Użytkownik ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych lub nieprawidłowych danych.
Po prawidłowym wypełnieniu Formularza Zamówienia Usługodawca potwierdza założenie Konta w Serwisie wysyłając do Użytkownika wiadomość e-mail na podany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej.
Usługodawca może, w razie zaistnienia w tym względzie uzasadnionych wątpliwości, uzależnić potwierdzenie Rejestracji od uwiarygodnienia danych wpisanych w Formularzu Rejestracyjnym. - Użytkownik zobowiązuje się do niezwłocznego każdorazowego informowania Usługodawcy o zmianie jego danych podanych w wyniku Rejestracji. Brak takiej aktualizacji może skutkować brakiem możliwości prawidłowego świadczenia Usług, w tym sprzedaży Produktów.
- Konto oraz Login mogą być przypisane tylko do jednego Użytkownika, przy czym może on posiadać tylko jedno Konto.
- Usługi świadczone są nieodpłatnie i obejmują:
- udostępnianie Konta Użytkownikowi;
- zapewnienie możliwości korzystania ze Sklepu w celu składania w nim Zamówień i zawierania Umów Sprzedaży Produktów.
III USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ – WARUNKI TECHNICZNE KORZYSTANIA Z USŁUG
- W celu prawidłowego i pełnego korzystania z Usług, Użytkownik powinien dysponować:
- urządzeniem mającym dostęp do sieci Internet;
- aktualną wersją wybranej przeglądarki internetowej: Mozilla Firefox, Google Chrome, Microsoft Internet Explorer, Apple Safari; wraz włączoną obsługą technologii cookies oraz JavaScript.
- Usługodawca zastrzega możliwość przerw technicznych w działalności Serwisu w celu przeprowadzenia konserwacji lub w związku z koniecznością modernizacji lub rozbudowy sklepu internetowego funkcjonującego w ramach Serwisu, a także z innych przyczyn niezależnych od Usługodawcy (jak siła wyższa, działanie lub zaniechanie osób trzecich, za które Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności, itp.).
IV USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ – ZAWARCIE I ROZWIĄZANIE UMOWY
- Umowa, w ramach której Użytkownik korzysta z Konta, zostaje zawarta na czas nieokreślony z chwilą potwierdzenia przez Usługodawcę założenia Konta.
- Użytkownik ma obowiązek potwierdzenia Konta przez kliknięcie linku aktywacyjnego z wiadomości e-mail otrzymanej po utworzeniu Konta oraz ustawienia Hasła logowania do Konta.
- Użytkownik może w każdym czasie, bez podawania przyczyn, zrezygnować z Konta, składając Usługodawcy oświadczenie przez wybranie opcji „Usuń Konto” w Profilu Użytkownika, co jest równoznaczne z rozwiązaniem Umowy o korzystanie z Konta przez Użytkownika i trwałym usunięciem tego Konta.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo rozwiązania zawartej z Użytkownikiem Umowy w zakresie korzystania z Konta, z ważnych przyczyn niezależnych od Usługodawcy, tj. mających istotne znaczenie dla świadczenia Usług, jak np. zmiana obowiązujących przepisów – z zachowaniem 7 dniowego okresu wypowiedzenia.
- Usługodawca jest uprawniony do odmowy świadczenia Usług, zablokowania dostępu do Konta, a także rozwiązania Umowy o korzystanie z Konta bez zachowania okresu wypowiedzenia i usunięcia Konta Użytkownika korzystającego z Usług w sposób sprzeczny z prawem lub postanowieniami Regulaminu, z zastrzeżeniem ust. 6
- Usługodawca przesyła oświadczenie o wypowiedzeniu lub rozwiązaniu Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia na adres e-mail podany przez Użytkownika w ramach Rejestracji, wskazując jakiego Konta ono dotyczy.
- Usługodawca może odmówić świadczenia Usługi i usunąć Konto Kupującego, jeżeli zostało ono założone ponownie po rozwiązaniu Umowy przez Usługodawcę i usunięciu Konta z Serwisu wskutek naruszenia przez Użytkownika przepisów prawa lub postanowień Regulaminu.
- Korzystanie z funkcjonalności Sklepu jest nieodpłatne.
V UMOWA SPRZEDAŻY PRODUKTÓW – ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
- Sprzedawca reklamuje Produkty w Sklepie, podając istotne cechy Produktu, w szczególności Cenę Produktu.
- Usługodawca i Sprzedawca zastrzegają sobie prawo zmian w zakresie Produktów prezentowanych na stronach Serwisu.
- Umieszczenie Produktu w Sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
- Złożenie Zamówienia stanowi ofertę zakupu Produktu złożoną przez Użytkownika. Wysłanie przez Sprzedawcę na podany przez Użytkownika adres e-mail potwierdzenia przyjęcia Zamówienia stanowi oświadczenie o przyjęciu oferty Użytkownika i skutkuje zawarciem Umowy Sprzedaży Produktów.
- Złożenie Zamówienia wymaga w szczególności wybrania Produktu i sposobu płatności.
- Zamówienia w Sklepie można składać przez całą dobę przez siedem dni w tygodniu.
- Zawarcie Umowy Sprzedaży Produktów następuje w momencie przyjęcia przez Sprzedawcę złożonego przez Użytkownika Zamówienia.
- Po przyjęciu Zamówienia Sprzedawca może dokonać weryfikacji poprawności danych podanych w Zamówieniu oraz danych Użytkownika.
- W razie błędów w Zamówieniu lub w danych Użytkownika, Sprzedawca podejmuje próbę skontaktowania się z Użytkownikiem w celu ich poprawienia. W razie niemożliwości skontaktowania się z Użytkownikiem lub niemożności poprawienia błędów, Sprzedawca może anulować Zamówienie, informując o tym Użytkownika. W razie zapłacenia przez Użytkownika Ceny Sprzedawca zwróci dokonaną przedpłatę w terminie 14 dni od dnia anulowania Zamówienia.
- W przypadku gdy Użytkownik składa Zamówienie podając numer NIP firmy lub instytucji, niezwłocznie po zaksięgowaniu przez Sprzedawcę zapłaty za dokonane Zamówienie wystawiana jest Faktura VAT na podane w Formularzu Zamówienia dane. Faktura dostępna jest w Profilu Użytkownika po zalogowaniu na Konto.
- Osoba fizyczna składająca zamówienie w Sklepie, może zażądać wystawienia Faktury VAT imiennej do Zamówienia. W tym celu Użytkownik ma obowiązek uzupełnienia wszystkich danych w Profilu Użytkowania. Żądanie wystawienia Faktury VAT realizowane jest przez wybranie przycisku „Faktura” w Profilu Użytkownika po zalogowaniu się na Konto.
- Każdorazowo Użytkownik jest informowany o fakcie wystawienia Faktury VAT drogą elektroniczną za pośrednictwem wiadomości e-mail
- Faktury VAT wystawnie są w wersji elektronicznej (plik PDF).
- Faktury VAT możliwe są do pobrania w Profilu Użytkownika po zalogowaniu się na Konto.
VI UMOWA SPRZEDAŻY PRODUKTÓW – PŁATNOŚCI
- Dla każdego Zamówienia złożonego przez Użytkownika obowiązuje Cena podana przy zamawianym Produkcie w momencie złożenia Zamówienia.
- Ceny podawane są w złotych i są cenami brutto (uwzględniającymi aktualnie obowiązującą stawkę podatku VAT). Użytkownik nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zakupu Produktu.
- Usługodawca oraz Sprzedawca zastrzegają sobie prawo zmiany Cen Produktów. Zmiany te nie dotyczą Zamówień złożonych przed wprowadzeniem zmiany Ceny do systemu informatycznego Serwisu.
- Użytkownik może wybrać jeden z przewidzianych przez Sprzedawcę, dostępnych w Serwisie w chwili składania Zamówienia sposobów płatności, w tym: płatność kartą płatniczą, płatność przelewem elektronicznym w tym płatność BLIK lub płatność na podstawie faktury proforma.
- Pośrednikiem w realizacji płatności jest PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000274399, posiadającą numer NIP: 7792308495.
- Użytkownik zobowiązany jest zapłacić za zakupione Produkty w terminie 4 dni od dnia przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę. Za datę zapłaty uznaje się datę uznania na rachunku bankowym PayU S.A. W razie braku zapłaty pełnej Ceny w terminie, Sprzedawca może anulować Zamówienie Użytkownika, o czym Użytkownik zostanie poinformowany. Jeżeli Użytkownik zapłacił część Ceny, Sprzedawca zwraca mu wpłaconą kwotę.
- Dokonując płatności na podstawie faktury proforma, w tytule przelewu należy podać dokładny tytuł przelewu wygenerowany przez Serwis. W razie niepodania tego tytułu Sprzedawca podejmuje starania w celu ustalenia dla jakiego numeru Zamówienia była dokonywana wpłata, w szczególności kontaktuje się z Użytkownikiem. W razie niemożliwości ustalenia numeru Zamówienia do danego przelewu, Sprzedawca zwraca wpłaconą kwotę na rachunek bankowy, z którego został nadany przelew, zaś zamówienie zgodnie z ust. 6 powyżej będzie anulowane.
- Dokonanie płatności automatycznie odnawialnych jest dostępne wyłącznie poprzez kartę płatniczą. Użytkownik ma możliwość wybrania automatycznego przedłużania okresu korzystania z opłaconego Produktu na kolejny okres dostępny dla tego Produktu, z zachowaniem wcześniejszych warunków umowy o jego świadczenie. Oznacza to, że po zakończeniu okresu, za jaki został opłacony Produkt, karta płatnicza Użytkownika zostanie obciążone za kolejny taki sam okres, zaś korzystanie z Produktu będzie przedłużone o ten okres. W przypadku zmiany ceny Sprzedawca poinformuje Użytkownika na 168 godzin przed zmianą ceny o nowym cenniku Produktu. Autoodnawialność płatności i co się z tym wiąże przedłużenie korzystania z Produktu w takim systemie na dalszy ww. okres, mogą być anulowane przez Użytkownika:
- w terminie najpóźniej na 48h przed rozpoczęciem kolejnego okresu korzystania z Produktu;
- w Panelu Użytkownika po zalogowaniu się na Konto
W przypadku nieanulowania przez Usługobiorcę Zamówionego Produktu w tym terminie, dostęp do Produktu zostanie zakończony w dacie określonej zgodnie ze złożonym Zamówieniem. W innym przypadku dostęp do Produktu będzie kontynuowany na kolejne okresy korzystania. Użytkownik będzie każdorazowo informowany przez Sprzedawcę o fakcie automatycznego przedłużenia dostępu do zamówionego Produktu przy wyborze przez Użytkownika płatności cyklicznych z zachowaniem wskazanych powyżej warunków.
VII ZASADY UDOSTĘPNIANIA I KORZYSTANIA Z PRODUKTÓW
Informacje o warunkach korzystania z programu komputerowego dostępnego w Sklepie, określone przez producenta oprogramowania, w tym o wymaganiach systemowych dostępne są w Serwisie w zakładce Pomoc.
VIII INFOLINIA
- Sprzedawca udostępnia infolinię pod numerem telefonu +48 22 263 02 08 („Infolinia”).
- Za pośrednictwem Infolinii Użytkownik może w każdym momencie uzyskać informacje dotyczące zasad funkcjonowania Sklepu i dotyczące złożonego przez niego Zamówienia oraz Produktów.
- Infolinia nie służy do składania reklamacji, jak również do składania zamówień.
- Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku od godziny 9:00 do godziny 17:00, w Dni Robocze.
- Koszt połączenia z infolinią określa cennik właściwego operatora.
IX KOMUNIKACJA
Do odbioru wszelkich oświadczeń składanych Sprzedawcy przez Użytkownika upoważniony jest Sprzedawca. Sprzedawca jest uprawniony również do składania oświadczeń w odpowiedzi na oświadczenia Użytkownika związane z Umową Sprzedaży Produktów.
X REKLAMACJE
- Reklamacje dotyczące Produktów, o których mowa w Regulaminie, Użytkownik może składać w formie pisemnej, w tym za pomocą listu poleconego, na adres Sprzedawcy wskazany w części I ust. 2 Regulaminu.
- Reklamacje dotyczące usług o których mowa w regulaminie Użytkownik może składać w formie pisemnej, w tym za pomocą listu poleconego, na adres Usługodawcy wskazany w części I ust. 1 Regulaminu.
- W przypadku Produktów dostępnych w Serwisie, reklamacja może dotyczyć także niedostarczenia lub opóźnienia w dostarczeniu pliku instalacyjnego lub klucza aktywacyjnego do oprogramowania księgowego.
- O ile obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa nie stanowią inaczej, Użytkownik może złożyć reklamację najpóźniej w terminie 14 dni od dnia wystąpienia zdarzenia będącego przyczyną reklamacji.
- Reklamacja musi zawierać imię, nazwisko, adres e-mail i adres korespondencyjny Użytkownika.
- Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji (rekomendowane jest, aby była ona przesyłana listem poleconym) przez Użytkownika.
- Usługodawca rozpatrując reklamację stosować będzie postanowienia Regulaminu.
- O decyzji Usługodawcy lub Sprzedawcy Usługobiorca zostanie powiadomiony pisemnie na adres e-mail lub adres korespondencyjny podany przy składaniu reklamacji.
XI PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Szczegóły dotyczące ochrony danych osobowych zawarto w Polityce Prywatności na https://gremimedia.pl/polityka-prywatnosci-serwisow.html
XII POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Usługobiorcy zostaną poinformowani o treści zmiany Regulaminu z 30 dniowym wyprzedzeniem przed wprowadzeniem zmiany, poprzez umieszczenie tej wiadomości, zawierającej zestawienie zmian Regulaminu i utrzymanie tej informacji – w ramach Serwisu przez co najmniej 15 dni.
- Usługobiorcy przysługuje prawo rozwiązania umowy o świadczenie Usług najpóźniej na 14 dni przed wprowadzeniem zmian Regulaminu. Oświadczenie Usługobiorcy w tym przedmiocie wymaga przesłania na adres na adres e-mail: malaksiegowosc@rp.pl
- Umowy Sprzedaży Produktów są zawierane w języku polskim.
- Zmiana danych adresowych lub kontaktowych dotyczących Usługodawcy określonych w Regulaminie, ani zmiana adresu siedziby Usługodawcy nie stanowią zmiany Regulaminu.
- Ewentualne spory powstałe miedzy Usługobiorcą a Sprzedawcą rozstrzygane będą̨ przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
- Pytania, opinie i wnioski dotyczące funkcjonowania Serwisu oraz oświadczenia do Usługodawcy, Usługobiorca może kierować na adres e-mail: malaksiegowosc@rp.pl
Regulamin wchodzi w życie dnia 01.02.2020 r.
XIII POSTANOWIENIA SZCZEGÓLNE DOTYCZĄCE PayU SA
- Zlecenie realizacji płatności: Zlecenie wykonuje PayU SA; Dane Klienta, numer zamówienia oraz kwota płatności dostarczane są PayU SA przez Sprzedawcę; Zlecenie jest przekazywane do realizacji po otrzymaniu przez PayU SA wpłaty od Klienta. Płatność udostępniana jest Sprzedawcy w ciągu 1 godziny, nie później niż do końca następnego dnia roboczego; PayU SA nie pobiera opłaty od realizacji usługi.
- Dokonując zakupu Produktu Użytkownik akceptuje Zasady płatności PayU.
- Administratorem danych osobowych przekazywanych w celu obsługi płatności za Zamówienie jest PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000274399, posiadającą numer NIP: 7792308495. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane w celu realizacji transakcji płatniczej. Klient będzie powiadamiany o statusie realizacji płatności, rozpatrywania reklamacji, a także w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na PayU.
- Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty współpracujące z PayU w procesie realizacji płatności. W zależności od wybranej przez Klienta metody płatności mogą to być: banki, instytucje płatnicze, instytucje pożyczkowe, organizacje kart płatniczych, schematy płatnicze), ponadto podmioty wspierające działalność PayU tj. dostawcy infrastruktury IT, dostawcy narzędzi do analizy ryzyka płatności a także podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości. Dane Klienta mogą zostać udostępnione akceptantom celem poinformowania ich o statusie realizacji płatności. Klientowi przysługuje prawo dostępu do danych, a także do ich sprostowania, ograniczenia ich przetwarzania, zgłoszenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowania oraz do przenoszenia i usunięcia danych. Podanie danych jest dobrowolne jednak niezbędne do realizacji płatności, a brak podania danych może skutkować odrzuceniem płatności. Więcej informacji o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych przez PayU znajdziesz w Polityce Prywatności.