Najczęściej zadawane pytania FAQ
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęsciej zadawane pytania wraz z odpowiedziami.
- Jak dostać duplikat faktury?
- Kiedy dostanę fakturę na maila?
- Nie dostałem klucza licencji, co robić dalej?
- Jak sprawdzić status płatności?
- Co zrobić w przypadku problemu z płatnością w PayU?
- Co zrobić, jeśli błędnie opłaciłem proformę i środki wróciły?
- Jak zmienić formę płatności?
- Czy można odnowić licencję z innego maila?
- Gdzie wpisać klucz licencji?
- Jak złożyć zamówienie na program?
- Jak opłacić złożone zamówienie?
- Czy jest możliwość odstąpienia od umowy?
- Czy program działa na iOS?
- Czy program działa zdalnie na kilku komputerach?
- Jak i gdzie pobrać demo?
- Czym jest PayPo i jak korzystać?
Czy jest możliwość odstąpienia od umowy?
Kupując program Mała Księgowość, musisz zgodzić się na uzyskanie dostępu do oprogramowania bezpośrednio po zakupie. Dzięki temu możesz z niego korzystać od razu.
Zaznaczając tę zgodę, rezygnujesz z prawa do odstąpienia od umowy i otrzymania zwrotu środków. Nie ma więc możliwości odstąpienia od umowy po opłaceniu oprogramowania.
Jeśli jeszcze nie wykupiłeś licencji Małej Księgowości i chcesz ją przetestować, wystarczy, że ze strony mk.rp.pl pobierzesz wersję demo. Dzięki niej możesz korzystać z pełnej funkcjonalności programu, przez 14 dni, bez żadnych opłat.