Najczęściej zadawane pytania FAQ

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęsciej zadawane pytania wraz z odpowiedziami.

Jak złożyć zamówienie na program?

Aby złożyć zamówienia na program Mała Księgowość:

  1. Wejdź na stronę mk.rp.pl.
  2. Wybierz, którą wersję programu potrzebujesz:
    1. MK: księgowość dla jednej firmy na jednym stanowisku.
    2. MKS: księgowość dla jednej firmy na wielu stanowiskach w sieci lokalnej.
    3. BR: księgowość dla wielu firm na jednym lub wielu stanowiskach w sieci lokalnej (wersja przeznaczona dla biur rachunkowych).
  3. Kliknij ‘Wybieram’ pod właściwą wersją programu.
  4. Wprowadź swój adres e-mail.
  5. Wybierz, czy składasz zamówienie jako firma, czy osoba fizyczna. Jeśli jako firma – musisz podać swój NIP; jeśli jako osoba fizyczna – imię, nazwisko i opcjonalnie numer telefonu.
  6. Wybierz metodę płatności – możesz zapłacić za pomocą PayU (22 opcje płatności, w tym najpopularniejsze banki oraz Google i Apple Pay), BLIK i karta płatnicza.
  7. Jeśli nie chcesz skorzystać z żadnej z tych opcji, możesz zapłacić przelewem tradycyjnym na podstawie proformy. Uwaga! Jest to najbardziej czasochłonna opcja, jako że czas zaksięgowania przelewu tradycyjnego to od 3 do 5 dni roboczych. Z programu będzie można korzystać dopiero po zaksięgowaniu płatności.
  8. Zaznacz opcję ‘Akceptuję regulamin serwisu, oprogramowania Mała Księgowość „Rzeczpospolitej” oraz politykę prywatności i cookies’.
  9. Zaznacz opcję ‘Chcę otrzymać dostęp do oprogramowania bezpośrednio po zakupie’.
  10. Jeśli zgadzasz się na otrzymywanie materiałów marketinkowych, zaznacz opcję ‘Chcę otrzymywać informacje o promocjach i nowościach na mój adres email od e-Kiosk SA oraz partnerów. Rozumiem, że w każdej chwili mogę zmienić te ustawienia’.
  11. Kliknij ‘Kupuję i płacę’.
  12. Opłać zamówienie.
  13. Po opłaceniu zamówienia, na podany wcześniej adres e-mail otrzymasz link do instalacji programu wraz z kluczem licencji.