Najczęściej zadawane pytania FAQ
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęsciej zadawane pytania wraz z odpowiedziami.
- Jak dostać duplikat faktury?
- Umiejscowienie opcji w programie
- Jak wczytać do programu plik JPK?
- Jak wygląda eksport danych z innego programu do Małej Księgowości?
- Jak obliczyć składki ZUS i podatek?
- Jak eksportować dane do ZUS?
- Jak odzyskać dane programu?
- Jak zrobić listę płac na umowę zlecenie?
- Jak obsługiwać moduł ‘Środki trwałe’?
- Jak rozliczać pracowników w Małej Księgowości?
- Czy można przenieść dane z wersji programu MK do BR?
- Jak zmienić NIP firmy w programie? (do poprawy?)
- Problem z wysyłką JPK
- Jak obliczyć składkę ZUS w programie?
- Import KEDU
- Jak aktywować serwer BR?
- Kiedy dostanę fakturę na maila?
- Nie dostałem klucza licencji, co robić dalej?
- Jak sprawdzić status płatności?
- Co zrobić w przypadku problemu z płatnością w PayU?
- Co zrobić, jeśli błędnie opłaciłem proformę i środki wróciły?
- Jak zmienić formę płatności?
- Czy można odnowić licencję z innego maila?
- Gdzie wpisać klucz licencji?
- Jak złożyć zamówienie na program?
- Jak opłacić złożone zamówienie?
- Czy jest możliwość odstąpienia od umowy?
- Jak zainstalować program Mała Księgowość?
- Pierwsze uruchomienie Małej Księgowości?
- Jak aktywować licencję offline?
- Jak pobrać aktualizację Małej Księgowości?
- Jak zainstalować dwa programy na jednym komputerze?
- Czy program działa na iOS?
- Czy program działa zdalnie na kilku komputerach?
- Jak i gdzie pobrać demo?
- Jak wystawić fakturę w dwóch językach w Małej Księgowości?
- Jak wysłać Jednolity Plik Kontrolny (JPK) przez Małą Księgowość?
- Jak usunąć fakturę w programie?
- Jak wpisać kontrahenta do programu?
- Jak prowadzić magazyn w Małej Księgowości?
- Jak przeprowadzić remanent w programie?
- Jak wprowadzić fakturę końcową w Małej Księgowości?
- Jak zrobić korektę faktury VAT w Małej Księgowości?
- Jak dodać umowę o pracę?
Jak złożyć zamówienie na program?
Aby złożyć zamówienia na program Mała Księgowość:
- Wejdź na stronę mk.rp.pl.
- Wybierz, którą wersję programu potrzebujesz:
- MK: księgowość dla jednej firmy na jednym stanowisku.
- MKS: księgowość dla jednej firmy na wielu stanowiskach w sieci lokalnej.
- BR: księgowość dla wielu firm na jednym lub wielu stanowiskach w sieci lokalnej (wersja przeznaczona dla biur rachunkowych).
- Kliknij ‘Wybieram’ pod właściwą wersją programu.
- Wprowadź swój adres e-mail.
- Wybierz, czy składasz zamówienie jako firma, czy osoba fizyczna. Jeśli jako firma – musisz podać swój NIP; jeśli jako osoba fizyczna – imię, nazwisko i opcjonalnie numer telefonu.
- Wybierz metodę płatności – możesz zapłacić za pomocą PayU (22 opcje płatności, w tym najpopularniejsze banki oraz Google i Apple Pay), BLIK i karta płatnicza.
- Jeśli nie chcesz skorzystać z żadnej z tych opcji, możesz zapłacić przelewem tradycyjnym na podstawie proformy. Uwaga! Jest to najbardziej czasochłonna opcja, jako że czas zaksięgowania przelewu tradycyjnego to od 3 do 5 dni roboczych. Z programu będzie można korzystać dopiero po zaksięgowaniu płatności.
- Zaznacz opcję ‘Akceptuję regulamin serwisu, oprogramowania Mała Księgowość „Rzeczpospolitej” oraz politykę prywatności i cookies’.
- Zaznacz opcję ‘Chcę otrzymać dostęp do oprogramowania bezpośrednio po zakupie’.
- Jeśli zgadzasz się na otrzymywanie materiałów marketinkowych, zaznacz opcję ‘Chcę otrzymywać informacje o promocjach i nowościach na mój adres email od e-Kiosk SA oraz partnerów. Rozumiem, że w każdej chwili mogę zmienić te ustawienia’.
- Kliknij ‘Kupuję i płacę’.
- Opłać zamówienie.
- Po opłaceniu zamówienia, na podany wcześniej adres e-mail otrzymasz link do instalacji programu wraz z kluczem licencji.