Najczęściej zadawane pytania FAQ

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęsciej zadawane pytania wraz z odpowiedziami.

Czy program działa zdalnie na kilku komputerach?

Z programu Mała Księgowość możemy korzystać na kilku komputerach dzięki połączeniu przez chmurę. W tym celu:

  1. Utwórz konto w chmurze, czyli programie takim jak Microsoft OneDrive, Google Drive, Dropbox, itp.
  2. Pobierz aplikację programu chmury na każdy z komputerów, na których chcesz korzystać z Małej Księgowości.
  3. Na każdym z komputerów zaloguj się do tego samego konta chmury.
  4. Na jednym z komputerów pobierz program Mała Księgowość zgodnie z instrukcją pobierania. Zapisz go w chmurze. Jeśli już masz MK na komputerze, przenieś go do chmury.
  5. Poczekaj, aż pliki programu zsynchronizują się z chmurą.
  6. Możesz używać programu.

Pamiętaj, by na programie w chmurze pracowała tylko jedna osoba naraz. W przypadku wersji BR, nad jedną firmą powinna na raz pracować jedna osoba.

Po skończonej pracy każdorazowo upewnij się, że jego pliki programu synchronizują się z chmurą.

Przed rozpoczęciem pracy z programem upewniaj się zawsze, że folder z programem jest zsynchronizowany.