Najczęściej zadawane pytania FAQ
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęsciej zadawane pytania wraz z odpowiedziami.
- Jak dostać duplikat faktury?
- Kiedy dostanę fakturę na maila?
- Nie dostałem klucza licencji, co robić dalej?
- Jak sprawdzić status płatności?
- Co zrobić w przypadku problemu z płatnością w PayU?
- Co zrobić, jeśli błędnie opłaciłem proformę i środki wróciły?
- Jak zmienić formę płatności?
- Czy można odnowić licencję z innego maila?
- Gdzie wpisać klucz licencji?
- Jak złożyć zamówienie na program?
- Jak opłacić złożone zamówienie?
- Czy jest możliwość odstąpienia od umowy?
- Czy program działa na iOS?
- Czy program działa zdalnie na kilku komputerach?
- Jak i gdzie pobrać demo?
- Czym jest PayPo i jak korzystać?
Czy program działa zdalnie na kilku komputerach?
Z programu Mała Księgowość możemy korzystać na kilku komputerach dzięki połączeniu przez chmurę. W tym celu:
- Utwórz konto w chmurze, czyli programie takim jak Microsoft OneDrive, Google Drive, Dropbox, itp.
- Pobierz aplikację programu chmury na każdy z komputerów, na których chcesz korzystać z Małej Księgowości.
- Na każdym z komputerów zaloguj się do tego samego konta chmury.
- Na jednym z komputerów pobierz program Mała Księgowość zgodnie z instrukcją pobierania. Zapisz go w chmurze. Jeśli już masz MK na komputerze, przenieś go do chmury.
- Poczekaj, aż pliki programu zsynchronizują się z chmurą.
- Możesz używać programu.
Pamiętaj, by na programie w chmurze pracowała tylko jedna osoba naraz. W przypadku wersji BR, nad jedną firmą powinna na raz pracować jedna osoba.
Po skończonej pracy każdorazowo upewnij się, że jego pliki programu synchronizują się z chmurą.
Przed rozpoczęciem pracy z programem upewniaj się zawsze, że folder z programem jest zsynchronizowany.