Najczęściej zadawane pytania FAQ
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęsciej zadawane pytania wraz z odpowiedziami.
- Jak dostać duplikat faktury?
- Czy program jest zintegrowany z KSeF?
- Kiedy dostanę fakturę na maila?
- Nie dostałem klucza licencji, co robić dalej?
- Jak sprawdzić status płatności?
- Co zrobić w przypadku problemu z płatnością w PayU?
- Co zrobić, jeśli błędnie opłaciłem proformę i środki wróciły?
- Jak zmienić formę płatności?
- Czy można odnowić licencję z innego maila?
- Gdzie wpisać klucz licencji?
- Jak złożyć zamówienie na program?
- Jak opłacić złożone zamówienie?
- Czy jest możliwość odstąpienia od umowy?
- Czy program działa na iOS?
- Czy program działa zdalnie na kilku komputerach?
- Jak i gdzie pobrać demo?
- Czym jest PayPo i jak korzystać?
Czy program jest zintegrowany z KSeF?
Tak, program Mała Księgowość „Rzeczpospolitej” jest zintegrowany z Krajowym Systemem e-Faktur (KSeF 2.0).
Jakie funkcje KSeF obsługuje program?
Program umożliwia obsługę e-faktur w KSeF, w tym ich wystawianie, wysyłanie i odbieranie bezpośrednio z poziomu Małej Księgowości.
Gdzie można zobaczyć, jak działa integracja z KSeF w praktyce?
Praktyczne działanie integracji z KSeF przedstawia film „Mała Księgowość Rzeczpospolitej + KSeF 2.0”. Zachęcamy do obejrzenia nagrania pod linkiem: