Pomoc

Aby znaleźć interesujące Cię tematy przejrzyj sekcję wg kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki.

Ewidencja sprzedaży

Do czego służy ewidencja sprzedaży?

W oknie ewidencji sprzedaży można wprowadzać kwoty przychodu nie udokumentowanego fakturami bądź innymi dokumentami. Tak wprowadzone dane do ewidencji sprzedaży można później zaksięgować.

Jak zarządzać oknem ewidencji sprzedaży?

– wprowadzanie nowej pozycji do ewidencji sprzedaży.

Opcja ta umożliwia wprowadzenie nowej pozycji do ewidencji sprzedaży. Wprowadzając dane należy podać:

Data uzyskania przychodu.

Kwota przychodu nieudokumentowanego żadnymi dokumentami (faktury itp.)

Kwota przychodu udokumentowanego dokumentami w tym fakturami, itp.

Uwagi w pole to można wpisać dowolne uwagi dotyczące danego przychodu.

– edycja wcześniej wprowadzonej pozycji sprzedaży.

Po naciśnięciu tego przycisku możemy edytować wprowadzone wcześniej dane do ewidencji sprzedaży.

– wydrukowanie ewidencji sprzedaży.

Funkcja ta służy do wydrukowania ewidencji sprzedaży według ustawionych filtrów

– ustawienie filtrów niezbędnych do pokazania i wydrukowania określonych danych.

Ustawiając odpowiednio filtr możemy zadecydować, które dane chcemy pokazać. Należy pamiętać, iż tylko widoczne dane zostaną uwzględnione podczas wydruku ewidencji sprzedaży.

– księgowanie sprzedaży.

Przycisk ten służy do zaksięgowania nieudokumentowanej kwoty przychodu w danym okresie (ustawionym według filtrów).

– usunięcie zbędnej pozycji.

Operacja ta ma na celu usunięcie pozycji z ewidencji sprzedaży.

Powrót do strony głównej