Ewidencja sprzedaży
Do czego służy ewidencja sprzedaży?
W oknie ewidencji sprzedaży można wprowadzać kwoty przychodu nie udokumentowanego fakturami bądź innymi dokumentami. Tak wprowadzone dane do ewidencji sprzedaży można później zaksięgować.
Jak zarządzać oknem ewidencji sprzedaży?
– wprowadzanie nowej pozycji do ewidencji sprzedaży.
Opcja ta umożliwia wprowadzenie nowej pozycji do ewidencji sprzedaży. Wprowadzając dane należy podać:
Data uzyskania przychodu.
Kwota przychodu nieudokumentowanego żadnymi dokumentami (faktury itp.)
Kwota przychodu udokumentowanego dokumentami w tym fakturami, itp.
Uwagi w pole to można wpisać dowolne uwagi dotyczące danego przychodu.
– edycja wcześniej wprowadzonej pozycji sprzedaży.
Po naciśnięciu tego przycisku możemy edytować wprowadzone wcześniej dane do ewidencji sprzedaży.
– wydrukowanie ewidencji sprzedaży.
Funkcja ta służy do wydrukowania ewidencji sprzedaży według ustawionych filtrów
– ustawienie filtrów niezbędnych do pokazania i wydrukowania określonych danych.
Ustawiając odpowiednio filtr możemy zadecydować, które dane chcemy pokazać. Należy pamiętać, iż tylko widoczne dane zostaną uwzględnione podczas wydruku ewidencji sprzedaży.
– księgowanie sprzedaży.
Przycisk ten służy do zaksięgowania nieudokumentowanej kwoty przychodu w danym okresie (ustawionym według filtrów).
– usunięcie zbędnej pozycji.
Operacja ta ma na celu usunięcie pozycji z ewidencji sprzedaży.