Opcje poczty
Do czego służą opcje poczty?
Można dzięki nim ustawić parametry konta e-mail przy pomocy którego będą wysyłane z programu faktury.
Sposób ustawienia parametrów obrazują poniższe ekrany :
Gdzie:
- Adres serwera SMTP– należy podać nazwę serwera SMTP dla poczty wychodzącej, z którego będą wysyłane faktury
- Port serwera SMTP– należy podać nr portu wykorzystywanego przez serwer SMTP dla poczty wychodzącej, z którego będą wysyłane faktury
- Login– należy podać login użytkownika
- Hasło– należy podać hasło użytkownika
- Korzystaj z TLS/SSL– zaznaczenie tej opcji oznacza, że będzie używane szyfrowane połączenie typu TSL/SSL
- Sprawdzaj certyfikatry SSl– zaznaczenie tej opcji oznacza, że będą sprawdzane certyfikaty SSl
Gdzie:
- Od (Nazwa Nadawcy)– należy podać nazwę nadawcy jaka będzie wyświetlana w wysyłanym e-mailu
- Od (adres e-mail)– należy podać adres e-mail nadawcy wysyłanego e-maila
- Wysyłaj kopię do siebie– zaznaczenie tej opcji spowoduje wysłanie kopii e-maila na adres e-mail nadawcy
- Żądaj potwierdzenia dostarczenia i odbioru– zaznaczenie tej opcji spowoduje wysłanie razem z e-mailem żądania przeczytania poczty z przesłaną fakturą (może być zależne od ustawień serwera i dobrej woli odbiorcy)
- Podpis– należy wprowadzić treść podpis jaki zostanie uzyty w wysyłanym e-mailu
Gdzie:
- Wysyłaj tylko do siebie– zaznaczenie tej opcji spowoduje wysyłanie e-maila tylko do siebie
Zakończenie i zapisanie wprowadzonych ustawień opcji poczty.
Wysłanie wiadomości testowej na dwprowadzony adres nadawcy.
Zakończenie bez zapisania ustawień opcji poczty.
Ustawienia szablonu treści wiadomości dotyczącej wysyłania faktury należy wprowadzić w ustawieniach danych firmy w zakładce MAGAZYN