Pomoc

Aby znaleźć interesujące Cię tematy przejrzyj sekcję wg kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki.

Zestawienie ofert i zamówień




Do czego służy zestawienie ofert i zamówień?



Zestawienie ofert i zamówień służy do utworzenia zestawienia w programie „Mała Księgowość Rzeczpospolitej” na podstawie zapisanych dokumentów modułu „Oferty i Zamówienia Rzeczpospolitej”.

W zestawieniu dostępne są jedynie tylko te oferty i zamówienia, które zostały zapisane w folderze „Dane/Oferty” (Katalog ten umiejscowiony jest względem folderu programu). Dokumenty utworzone przy użyciu programu „Oferty i Zamówienia Rzeczpospolitej” znajdujące się w innym miejscu na dysku twardym, na przykład w folderze „Moje dokumenty” nie będą uwzględniane w zestawieniu.



Jak posługiwać się oknem zestawienia ofert i zamówień?



Oprócz możliwości tworzenia zestawienia utworzonych ofert i zamówień program „Mała Księgowość Rzeczpospolitej” może także nadzorować tworzenie ofert i zamówień.




wprowadzenie nowego dokumentu.

Po naciśnięciu przycisku otworzy się okno modułu „Oferty i Zamówienia Rzeczpospolitej” i zostanie rozpoczęty proces tworzenia nowego dokumentu.






otworzenie istniejącego dokumentu.

Jeżeli w zestawieniu wybraliśmy jakiś dokument możemy go otworzyć w celu przeglądnięcia, bądź w celu edytowania jego zawartości. Otwierając dokument można go także wydrukować bądź zapisać jako strona sieci Web.





odświeżanie zestawienia dokumentów.

Jeżeli utworzymy nowy dokument, usuniemy bądź zmienimy jego nazwę nie używając programu niezbędnym może okazać się odświeżenie zawartości zestawienia ofert i zamówień.





wydrukowanie zestawienia ofert i zamówień.

Możemy w opcji tej wydrukować kompletne zestawienie ofert i zamówień na drukarce systemowej. Opcja ta nie służy do wydrukowania pojedynczej oferty. Aby wydrukować pojedynczą ofertę bądź zamówienie należy najpierw ją otworzyć korzystając z przycisku otwierania dokumentu.





usuwanie oferty bądź zestawienia.

Jeżeli zdecydujemy się usunąć utworzony dokument bądź zestawienie możemy zrobić to z poziomu programu. Wystarczy tylko wybrać dokument, który chcemy usunąć i nacisnąć przycisk oznaczony etykietą Usuń.





szukanie dokumentu.

Jeżeli interesuje nas konkretny dokument możemy wyszukać go w oparciu o dostępne kryteria wyszukiwania.