Najczęściej zadawane pytania FAQ

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęsciej zadawane pytania wraz z odpowiedziami.

Jak aktywować licencję offline?

Możesz aktywować licencję Małej Rzeczpospolitej na komputerze, który nie jest podłączony do sieci. Będziesz jednak potrzebować do tego innego urządzenia z dostępem do Internetu.

W tym celu:

  1. Na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu wejdź na stronę https://mk.rp.pl/aktywacja.
  2. W polu ‘Klucz produktu’ wpisz zakupiony klucz, otrzymany mailem. Przykładowy klucz wygląda tak: ‘HYA2-87YT-9PQ0-KI0Z-UATS’.
  3. W polu ‘Numer NIP firmy’ wpisz NIP firmy prowadzonej w Małej Księgowości. NIP firmy należy wpisać w postaci ciągu cyfr, pomijając spacje oraz znak „-”. Przykład: ‘8951827513’.
  4. Zaznacz pole ‘Nie jestem robotem’.
  5. Kliknij ‘Aktywuj oprogramowanie’.
  6. Strona poinformuje o prawidłowym aktywowaniu licencji oraz wygeneruje plik licencji. Należy zapisać go na urządzeniu a następnie przenieść na komputer, na którym zainstalowana jest Mała Księgowość.
  7. Uruchom Małą Księgowość i wybierz ‘Aktywuj’.
  8. W wyświetlonym oknie kliknij ‘wgrać plik licencji’.
  9. Wybierz przeniesiony plik i kliknij „Otwórz”.