Najczęściej zadawane pytania FAQ

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęsciej zadawane pytania wraz z odpowiedziami.

Problem z wysyłką JPK

Jeśli występuje problem z wysyłką JPK, upewnij się, że:

  • jesteś podłączony do Internetu;
  • twój komputer spełnia wymagania systemowe;
  • plik JPK został prawidłowo zaksięgowany.

Jeżeli status wysyłki wskazuje na błąd, skoryguj wskazane problemy. Jeśli nie możesz znaleźć problemów, skontaktuj się z obsługą techniczną.

Pojawiającym się czasem problemem jest komunikat ‘Wystąpił nieoczekiwany błąd karty’, pojawiający się w przypadku korzystania z podpisu kwalifikowanego mSzafir. Może wyskoczyć, jeśli w ścieżce, w której zainstalowany jest program, występują polskie znaki. Aby go rozwiązać, należy przenieść program do katalogu bez polskich znaków.

Pamiętaj, aby, przed przeniesieniem programu, zapisać wprowadzone zmiany, a najlepiej utworzyć również kopię bezpieczeństwa.