Najczęściej zadawane pytania FAQ

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęsciej zadawane pytania wraz z odpowiedziami.

Jak prowadzić magazyn w Małej Księgowości?

Aby zacząć prowadzić magazyn w Małej Księgowości, należy wprowadzić bilans otwarcia za pomocą dokumentu BO. Należy ująć w nim wszystkie towary, jakie posiadasz na magazynie.

Jeśli wcześniej prowadziłeś magazyn w innym programie, możesz importować go do MK za pomocą pliku CSV.

Parametry magazynu możesz dostosować do potrzeb swojej firmy, wchodząc w ‘Ustawienia’ > ‘Firma’ > ‘Magazyn’. Wprowadzisz tam:

  • jednostki miary,
  • ceny,
  • numerację faktur i paragonów,
  • czy korzystasz z drukarki fiskalnej,
  • itp.

Towar do magazynu wprowadzasz za pomocą dokumentów magazynowych.

Na podstawie dokumentów magazynowych wystawisz faktury sprzedażowe.

Bardziej szczegółowe instrukcje znajdziesz w zakładce ‘Pomoc’: