Najczęściej zadawane pytania FAQ

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęsciej zadawane pytania wraz z odpowiedziami.

Jak wprowadzić fakturę końcową w Małej Księgowości?

Wprowadzenie faktury do Małej Księgowości przebiega inaczej, w zależności od tego, czy jest to faktura usługowa, czy sprzedażowa.

Faktura usługowa

  1. Wejdź w moduł ‘Sprzedaż’.
  2. Wybierz ‘Dokumenty’ > ‘Faktura’.
  3. Oznacz fakturę jako usługową i wypełnij jej dane.

Wypełnioną fakturę możesz wysłać mailem, przy pomocy konta e-mail, zdefiniowanego w oknie 'Poczta’. W tym celu kliknij 'Wyślij’.

Możesz ją też zaksięgować, klikając 'Księguj’.

Faktura sprzedażowa

  1. Wystaw dokument sprzedażowy (WZ, KWZ, PZ lub KPZ).
  2. W menu wybierz moduł ‘Sprzedaż’.
  3. Wejdź w ‘Operacje’ > ‘Fakturowanie dokumentów’.
  4. Wybierz dokument, na podstawie którego chcesz wystawić fakturę i kliknij 'Fakturuj’.